۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر حمایت شود

تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر حمایت شود

بوشهر- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: مسئولان برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر حمایت فکری و معنوی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی کفاش ظهر شنبه در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان بوشهر در دفاع مقدس اظهار داشت: اسناد و مدارک دفاع مقدس استان بوشهر به صورت دانشنامه جمع‌آوری می‌شود که تاکنون ۶۰ موضوع آن تدوین‌شده است.

وی با بیان اینکه برای تدوین این دانشنامه نیاز به همکاری همه قشرهای جامعه به ویژه حمایت فکری و معنوی مسئولان نیاز است افزود: در نیمه نخست امسال از کتاب‌های صوتی دفاع مقدس رونمایی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه امسال ۸۵ اثر تولیدی و هنری این نهاد به جشنواره فانوس بنیاد حفظ آثار ارسال شد که بخشی از آن‌ها داوری شده و ان‌شاءالله صاحب مقام می‌شود گفت: خوشبختانه با همکاری استاندار بوشهر زمینی برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یافته است که در برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

کفاش بیان کرد: کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر ۱۵ دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد و در همین راستا طرح‌ها و برنامه‌های متعددی تدوین و عملیاتی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر انتشارات مهمی در دست تدوین و تهیه است.

کد خبر 4732158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha